понеділок, 7 лютого 2011 р.

#5

Всього навсього 5 тижнів минуло від початку нового року, а вже скільки всього трафилося. Зима здається вже закінчується і діло іде до весни і це тішить. Тепло, сонечко, нові пригоди, нові події…
Квартира: Ну ту все просто і ясно, цього тижня мене кинули із вхідними дверима, кинули на 1500 грн. Замовляв я двері на фірмі Галицький майстер (раніше знаходилася та кантора на Вітовського 3), чекав добрих тижнів 7 на ті двері. Ну там відмазки типу свята почекайте, потім двері вже майже зроблені чогось там нема, потім вже вам їх везуть і т.д. В результаті цього тижня приїхав директор тої фірми і сказав, що дверей не буде, єдине що він може так це написати розписку, що він мені віддасть 1500 грн на протязі місяця. Ну що ж побачим. Прикро звичайно, але життя триває. Тому цього тижня я вже замовив вхідні двері на іншій фірмі. Надіятимемося мене не кинуть :)
 В квартирі зара не так зимно, бо надворі + температура тішуся із того і не хочу знову зими. До речі, я повністю переїхав. Привіз із старої квартири стіл, (ото зара сижу і вже за ним оце пишу, тумбу в яку поскладав усі свої посуди і хавчики, ну і звичайно ж холодильник :). Із радості нині затарився в рукавичці продуктами аж на 400 грн.
П.С Любко дякую тобі за те що допоміг перенести меблі і ще за те що заколядував у хаті.
Здоровля:  Ходив до іще одного стоматолога із зубом, сказав зара нічого робити не можна бо там запалилося все, як заспокоїться приходити на операцію. На операцію я забив, побачимо якось воно буде! 

Культурні надбання тижня: Цього тижня побував на екскурсії на кавовій фабриці Галка, дякую Олі за організацію, було цікаво і приємно. 
Якщо детальніше, то діло було так. Прийшли, пройшлися по цехах де роблять каву (і сублімовану і мелену і навіть були там де роблять кавові напої типу ранок ну ті шо там із цикорієм, женьшенем іт.д.), послухали розповідь про те звідки взялася кава, як вона робиться, як правильно п»ється, а потім пішли на дегустацію. Надегустувалися так, що мені аж трішки стало зле, бо я кави так загалом багато не вживаю а тут аж 6 філіжанок на раз ))) Після того всього нам ще і подарунки дали. Ось це так екскурсія. Кілька фоток
Прочитав книжку «Оскар і рожева пані». Гарна книженція про хлопчика хворого на рак і про те як він перед смертю писав листи до Бога. Книженція мені сподобалася тому я її фактично з»їв а не прочитав ))) Цего тижня треба буде знову знайти собі щось нове до читання.
Їздив до діда на день народження в Самбір, діду стукнув 81 рік. Дід іще бодрий і веселий.  Дай йому Боже ще трохи пожити.
Матеріальні надбання тижня: Купив масляну батарею, гріюся + купив лямпу у ванну (крааассссааа).

Немає коментарів:

Дописати коментар