понеділок, 31 січня 2011 р.

#4

Чесно скажу, що цей тиждень видався досить насиченим. От зараз пишу спогади останнього тижня і не можу сказати точно, що відбулося вчора а що нині. Багато інформації від чого мозок зовсім втрачає відчуття часу.

Квартира: На цьому фронті цього тижня без особливих змін. Стоять і сохнуть 3 заштукатурені в кухні стіни, сохне штукатурка і в коридорчику. Всьо чекає на вхідні двері. Які курча вже 6 тижнів роБЛЯДЬ. Напевне то будуть якісь позолочені двері або шось таке.
Почав палити пічку дровами, яких у мене зараз вдосталь (пиляю старі двері і дверні рами )))). Купив ножовку, і отак приходжу із роботи 15 хв і купа дров готова ))). Ну і з іншого боку то непогана економія на газі! 
 Потрохи наводжу красу. Засиліконив ванну. От повісив на стіні годинник і календар (який знову ж таки подарувала Юля ))) ). На календарі на січень намальовано зимові гори. Напевне це і підштовхнуло мене на вихідних рванути на Параску, але про це пізніше.

Здоровля: Цього тижня почав лізти вже 2-й мій зуб мудрості, може нарешті стану розумнішим. Понеділок, а у мене писок напух, температура, тяжко говорити. 
Пішов до стоматолога, потім ренген і вирок. Росте 8-й зуб на нижній щелепі, росте неправильно, потрібно видаляти ((( і то видаляти зуб який ще не виріс. А видаляти на стаціонарі, тобто в лікарні. Короче, помордувався я із тим зубом зо 3 дні, а потім він мене трохи відпустив, то я відповідно забив на ті всі лікарні. Якось воно буде, природа не дурна. Надіятимуся на краще.
Але є і хороші новини у плану здоровля. Я відновив свої походи в тренажерний зал на роботі. І тепер моя вага 72 кг. Шо досить таки непогано як на 4-й тиждень року, коди тільки но минули свята. Побачимо на скільки мене вистачить :) Ось тут є ще кілька знимків нашого спортзалу. Я вважаю що мати ось таке на роботі і не ходити то встидно )))
Культурні надбання тижня: цього тижня був присутнім на святкуванні другої річниці форуму explorer.lviv.ua. Я е є дуже активним дописувачем цього форуму. Зате я активний його читач. Святкування в основному звелося до розпивання пива і розмов про нові вилазки форумчан. 
Прочитав книжку «Півяблука». Розрекламували мені її а як виявилося не дуже так багато там цікавого і повчального. Так, прочитав і добре. Цего тижня треба буде знайти собі щось нове до читання.
У неділю ми із моєю половиною відвідали музей Пінзеля, що зараз знаходиться у соборі Кларисок. Був там вже вдруге і відповідно більше роздивлявся сам храм а не експонати музею. Так от хочу вам сказати там дуже гарні фрески на стулі, а для надання їм обємності в одному місці звисає вирізана із дерева нога намальованого персонажа. Супер. Я вважаю, що такий об’єкт треба відвідати кожному. Тим більше шо вхід всього 5 грн.
Далі був історичний музей, що на розі проспекту Свободи і вул. Гнатюка (то там де сидить місцева статуя свободи). Тут виставки оновлюються кожних 3 тижні, тому сюди завжди цікаво приходити.
Гори: Нарешті цього тижня ми вирвалися в гори. Ходили на гору Параску, що знаходиться в созівських бескидах,  але на жаль до неї так і не дійшли. Чи то не вистачило сил, чи то забагато дорогою форкалися і дуріли від такої купи снігу ,але нам тупо не вистачило світлового дня )). До Параски залишалося пару км, але це не головне, головне, що поїхали, погуляли і отримали масу задоволення! Кілька фоток
Матеріальні надбання тижня: в команчеро зараз розпродаж, тому я прикупив там собі ось таку флісова шапку. Мамут, а всього за 64 грн ))).

Немає коментарів:

Дописати коментар