вівторок, 25 січня 2011 р.

#3

Ну от і сталося те чого я боявся. Я не зміг написати пост в неділю. потім так само не зміг і в понеділок, так само не зможу і нині, бо ще не переписав фотки із фотіка.
Сам тиждень був досить спокійним, а от вихідні вдалися.

Квартира: Продовжую ремонти, нарешті заштукатурили коридор і кухню. Це великий прогрес, бо цегли в мене вже немає. І до речі оту дзюру над дверима теж закрили. Десь наступного тижня мають ставити вхідні двері. Тиждень був багатим на закупи всяких, буд розчинів, шпаклівок і штукатурок :)
Ще одне, я забрав ялинку. Тепер відчувається, що свята закінчилися :( і настали звичайні робочі будні! Буду тепер чекати Паски.
Матеріальні надбання тижня:
Ось такого діда мороза на ялинку я отримав в подарунок (напевне за те шо був чемний) від Юлі.


Події: нарешті почав відновлювати свої походеньки в спортзал. У нас на роботі вже давно зробили зал, ходив туди, потім закинув, тепер зноу розпочав. Взагалі варто сказати, що оцей проект хороша штука, бо він інколи примушує шось робити коли задаєш собі питання а про що я писатиму цього тижня??? І зразу починаєш шось творити кудись їхати.
Ось так цього тижня на вихідних їздили ми на Буковину в Чернівці. Там побували в ресторані "Мамай Шинок", дуже смачні страви, жива музика, є де потанцювати. Гарне обслуговування.
Саме в цьому ресторані ми святкували день народження Юлі із Черноуців. Гості, їжа танці, сприяли гарному відпочинку.  Є багато фоток із того дійства, виберу де я найбільш тверезий і покажу вам.
Ще я цього тижня встиг переглянути мульт "Рапунцель" і фільм "Турист". Мультик класний, а фільм можна було би зробити кращим.

Ну тепер треба догрузити фотки і чекати наступного тижня.
П.С. Тепер напевне буду писати звіта за тиждень у пятницю ввечері на роботіі :)

Немає коментарів:

Дописати коментар