понеділок, 17 січня 2011 р.

#2

Ще один тиждень позаду. Цей тиждень здався мені дуууже довгим, ніби нічого такого особливого не трапилося, а неділя ніяк не наставала.
Робота: вихідні закінчилися і логічно, що цього тижня я пішов на роботу. Врубатися в робочий процесс дуже тяжко, отак після 10 ти днів відпочинку одразу купа мітингів, кодів, листів і просто купа грузу.
Ну але план роботи на пару місяців розписано. Хто шо робить розподілено, тепер почнеться сама власне робота. :)
Квартира: ремонти і переселення все ще тривають. Цього тижня завіз на квартиру купу будматеріалів, може десь із наступного тижня, коли вже закінчаться ті всі свята, прийде майстер і почне щось робити. Історія із доведенням буд матеріалів була весела. Поїхав я машиною на гуртовню (та шо на Луганській). Гуртовня на території якогось старого закинутого заводу, відповідно індастріал ще той, їду на центральний склад якимись манівцями і тут раптом бачу такий прикольний будинок із наполовину проваленим дахом. Вирішив сфоткати, але тільки зупинився одразу побачив, що передне ліве колесо машини провалилося в якусь яму. Про фотки забув почали із Славіком ту машину витягати. Результат десь 30 хв потраченого часу, машина і ми бруднезні + купа позитиву, бо і матюкалися і жартували. Потім загрузили у Славуту 300 кг і попери додому.
Нарешті поставив міжкімнатні двері. Тішуся. )))
Були такі, 









стали такі. 
Я знаю, що попередні двері не мали дір в стіні але тося зробить ;)









Матеріальні надбання тижня: 

Купив мікрохвильову. Ось таку за 600 грн.










Останнім часом Юля  мене все більше і більше «балує» подарунками.
Ось такого термометра я отримав для вимірювання температури в хаті. До речі я вам вже казав шо пічка то до сраки??? Треба піднапружитися шоб в хаті напалити до температури 18 градусів.








Крім того всього Юля провела апгрейд мого старого радійотехнічЄского, саморобного радіо.
Апарат тішив мої вуха звуками музики впродовж маже 7-ми років. Ще з общаги :) Але все іде до кращого і тепер у мене є ось такий гарненький «колгоспник», який і грає голосніше і станції ловить ліпше. + має касЄти якщо дуже приспічить згадати молодість і послухати рукі ввЄрх. 
Ще одни позитивний момент, цього тижня я отримав зарплату. Як то кажуть нарешті, бо шось банк реально затримував грошенята.











Культурні надбання тижня:
Був на концерті Рок-коляда у Домса. Якщо сказати коротко, то більше не піду. 3 гурти, які там виступали зовсім не колядували. За весь вечір було може з 5 колядок і всьо. Ось така от Рок коляда. Виступали: Горгішеллі, Люди Добрі і Коралі. Єдине що позитивно, то здибався із людьми яких не бачив вже купу рокіу. Кілька знимкіу ТУТ
Ще ходив на день народження, але про нього краще тут писати не буду. Бо то така трохи сумна історія про життя людисьок на Сихові.
Ну а у зв’язку із тим, що у хаті холодно, то я отако проводжу більшість свого вільного часу ввечері.
Юля, ще раз дякую за ту теплу ковдру!

3 коментарі:

  1. Сочувствую по поводу холодов. А дом частный?
    Поздравляю с покупкой! Микроволновка самая нужна вещь в доме :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за вітання.
    Зараз вже не так холодно +19

    ВідповістиВидалити
  3. йой, та я того тошнотіка жовтого памнєтаю, то ше з гуртожитку, курча, як мене нервувало то довбане мфм шо дівки слухали, думав голова лусне. А і стосовно того шо холодно ти ліжко на метр підніми, буде тепліше.

    ВідповістиВидалити