понеділок, 14 березня 2011 р.

#10

                                                                                                      А за вікном,
                                                                                                            Майже весна...
                                                                                                                   Океан Ельзи

Тиждень здався зовсім коротким, як тільки приходить тепло і збільшуються дні, так одразу здається, що час невпинно почав тікати від мене.

Тоді коли вся країна відпочивала у понеділок – наша фірма працювала і вважаю це  правильним у нас і без того вихідних дофіга. Зате мав нормальний вікенд.
Привітання прекрасній половині нашого колективу + парочка виправлених дефектів ось вам і весь роб день.
На квартирі ремонт у розпалі, як я вже казав почалася малярка. До пятниці майстер зробив все що міг тепер чекаю шоб посохло. З понеділка продовжимо. Аж не віриться, що все потрошки і потрошки я наближаюся до якогось завершення. Усвідомлюю, що роботи ще купа та все ж таки робиться для себе тому треба зробити все ок.
Приходили майстри із стардизайну, поставили лиштву на міжкімнатні двері. То тепер так кроссіво стало вдома )))
У вівторок зранку на перекір усім святкуванням і масовим гулянням я і Юля поїхали на лижі у Славськ.
Мої сподіваня виправдалися. Народу на Захарі Беркуті не було зовсім. Якихось 20-30 чоловік на всю гору то не рахується. Снігу багато, всі підйомники працюють. Ось де лафа. То ж треба вперше цього року на лижах і так вдало втрафили. Ну казато про те що ми класно відкатали думаю не варто, бо то і так зрозуміло : ) Дома гарячий чай і здоровий сон.Кілька фоток із тої атракції є ось тут

Із середи до пятниці крім роботи бігаю по райвідділах і судах в надії вибити гроші із одного нехорошого чоловіка. Тепер коли мені попався хороший адвокат діло пішло в рух із наступного тижня заява вже піде в суд. Цікаво побачити як працює наша судова система в ділі ))
Субота і неділя пройшли в режимі матрасування. Були в аквапарку, жерли смачні деруни і т.д.

Тако аж не віриться що минув вже 10-й тиждень, а я все ще тут щось пишу. Надіюся так буде і надалі.
Із фотками як завжди біда, бо нет є лише на роботі, а на роботі як це не дивно завжди доводиться працювати, а не грузити фотки в нет!

Маю гарний настрій + сьогодні прекрасна погода...
Іду гуляти і вам раджу робити те саме.

П.С Із цього понеділка почався піст, то ж я як і попередні роки відмовився від алкоголю і всіляцьких екзотичних наїдків. Тепер гречка, макарони і рис ось мої друзі!

Немає коментарів:

Дописати коментар