вівторок, 1 березня 2011 р.

#8

Почув першу критику до того як я пишу, кажуть шо виглядає як просто накопичення голих фактів і всьо.
Дякую,  критику сприйняв, пробуватиму писати дещо в іншому стилі.

Часом буває такий тиждень, що озираєшся назад і дивишся шо навіть написати немає шо. Так от цей тиждень то напевне повна тому протилежність.

В неділю, я вперше зумів побувати в 3-ох різних місцях одночасно і до того ж без машини )))
Зранку із Жовкви поїхав у Львів, зі Львова на Самбір, а потім назад у Львів. От, що значить у моєї тьоті в лікарні закінчилися ліки. То вже інше питання, що майже всю свою мандрівку маршрутками я тупо проспав.
Два рази за той тиждень був у сауні. До того ж в одній і тій самій))). На вул. Буйка є непогана сауна. Переваги в тому, що вона майже завжди вільна. 130 грн за годину.

Понеділок і вівторок було присвячено роботі. Цілий день товкся із дефектами. Як результат десь біля 19-ї вечора дефекти мене перемогли і я попхався додому.

Середа, зробив 2  великі справи.
1.       Пів дня проторгував обличчам і автосалоні. Купували товаришу нового Cherry Tiggo, внаслідок того прогуляв пів робочого дня. 
2.       Купив собі чайник, так як попередній перегорів як якесь китайське гі...но (то певно через його загадкову назву Sanyssi).

Четверг, то був день ще крутіший ніж неділя. Зранку робота, потім засніжена і слизька дорога в Самбір з ВЕЛИКОЮ купою ямів. Перекус, банк, оплата штрафу. До речі за штраф. Ситуацію мені прояснила Юля ще у середу, там така ситуація якщо коротко. Інспектор Долінський Олег Іванович, виписав протокол, але не видав постанову про правопорушення. А в пакеті із документами, які прийшли в Самбір знайшлася постанова на якій нема мого підпису. Тобто десь мене хотіли на...бати. Але де я ще незнаю. В будь якому разі шановний Олег отримає скаргу найближчим часом. Знаю, що та скарга ні на шо не вплине, та мені самому так буде легше якщо я її напишу.
Оплатив штраф, завіз їм квитанцію і попхався в пенсійний.
Персоніфікація штука проста, але мені цього разу не пощастило, тому доведеться пхатися у Some Beer ще раз, і то найближчим часом (((.
Потім дорога із Самбора з ВЕЛИКОЮ купою ям, дорогою навіть бачив Таврію у якої вирвалосі кулко. Співчуваю чоловікові. У Львові втрафив прямо у сауну ))). 

Пятниця, нууу пятниця то мій улюблений день. Попереду вихідні, можна відпочити як морально так і фізично )). Крім того всього, НАРЕШТІ поставили вхідні двері. Тішився як дитина новій цяцьці. Гарні такі, надьожні ))). Тільки поставилися двері так одразу пішла робота по ремонту, в суботу прийшов майстер і почав фігачити відкоси :)))
Ще ми з коханою в пятницю досить таки непогано погуляли морозними вулицями Львова. Пятниця, кінець робочого тижня, а народу в центрі міста майже нема. Де не де такі ж пари як і ми ходять і насолоджуються приємними моментами життя. Інколи трапляються фотографи, що карячаться у пошукав вдалого ракурсу під жовтим світлом ліхтарів.

Субота цього тижня видалася спортивно-матрасна. Були в аквапарку. Я був у Львівському аквапарку вперше. Сервіс відносно непоганий, всі гірки працюють, в басейні тепла вода ))) Всі ці фактори сприяли отриманню справжнього задоволення від мого там перебування. Єдине що заділо так це те що фоткати можна лише в будні і лише до 15-ї години. Ужос якийсь.
Ще ми накупили всіляцьких подаруночків для малої Софійки. Завтра буде святкуватися її перший рочок від народження, але про це вже напишук наступного тижня. 

Цей тиждень можна зарахувати до розряду вдалих і насичених. Чекаю наступного:))

Із фотками млинець якийсь. Дома нету нема, а на роботі сидіти перебирати і вантажити якось не виходить :(  Тому буду їх довантажувати і вставляти сюди по мірі можливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар